SPOŁECZNOŚĆ

FBlinklinklink

STRONY

Photobucket Photobucket

sobota, 27 czerwca 2015

Makijaże owocowe - zapowiedź

Hej, cześć i czołem!

Już niedługo mam nadzieję na blogu będą się pojawiać cyklicznie makijaże z cylku "OWOCOWA TĘCZA".
Jak siebie znam, będzie bogato, kolorowo i pstro :)
Póki co czeka mnie pranie i dezynfekcja wszystkich pędzli, które posiadam w swej kolekcji. Jest ich troszkę, więc czeka mnie robota, uhuhu :)




Moja mała armia :)



Pozdrawiam Was cieplutko i lecę prać w takim razie

Welma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo cenne, więc z chęcią odpowiem na każdy, który znajdzie się na blogu.
Wszelkie uwagi i sugestie (wyrażone oczywiście w sposób kulturalny) będą mi bardzo pomocne.
Serdecznie zapraszam do obserwowania ;)
Pozdrawiam cieplutko, Welma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...